Source

Antara keratan ayat yg sempat krew wartawan dapat capture semalam

"Kenapa asyik mempertahankan dia (Memey)? Memey baik, Memey itu, Memey ini. Saya ini siapa dalam hidup Abang?" tanya Abby.


Norman pula menjawab dia perlu mempertahankan Memey kerana dia tidak mahu Memey malu dan nama baik keluarganya terus tercemar gara-gara insiden khalwat tempoh hari.

Kemudian tanya Abby lagi: "Kenapa Abang jadi macam ni sekali? Abang asyik bercerita Memey pandai itu, pandai ini, kenapa? Saya ni isteri Abang tau!"

Jawab Norman pula, "Saya cerita ini dari sudut kemanusiaan. Dia ada emak bapa, dia naif."

Terus Abby menjawab," Habis tu, saya tak ada emak bapak?"


Click here to read the full story


Woww... pergolakan family derang ni da jadi terlalu UMUM... maybe sebab dah tak tahan kot.. Dari gambar tu, ape yg gue leh kata yelah gue sangat SEDIH dengan keadaan mereka... Hopefully pasni takyah arr nak jadik camni.. kan kengkawan.. you guys agree x??

6 comments:

Sis Lin said...

mmg susah nk baca hati seorg lelaki..x tau ape yg dia nk lg yg x puas di hati..ada bini,ada ank tp still bt cmtu tu...kesian nasib kaum wanita...bersyukur suami lin boleh terima lin seadanye...

Splitzbz said...

bro Norman jadi camtu maybe sebab Abby cam watak dia kat dalam Hikayat Putra Shazlan kot.. tuh yang sebok dok "Makan Luar" je tu.. :P

Anonymous said...

kesian Abby dapat husband cam tu... tapi kita x tau plak apa citer sebelah Norman....

Anonymous said...

norman hakim jahat!

Splitzbz said...

itulah skang ni.. ha'a tol gak papabear camne la si bor norman tu skang ni...

premier said...
This comment has been removed by the author.