pic source

Hi kengakawan semua, penatlah arini.. tapi cam biasa bini garang akan pok pek dengan info yang besh untuk semua.. tapikan hari ni hari yang besh.. nak tau tak sebab per.. sebab ari ni wa lepak ngan wa punya grandma.. hehe.. sounds funnykan.. yelah cam takde orang lain je aku nak lepak sama-sama kan.. hehe papepon layankan je post aku kali ni..

Aku lepak ngan grandma aku sebab lately dia da sakit.. lagipon arinipon aku book off a.k.a cuti.. so aku pon lepak arr ngan dia.. so cam biasa lah kalau lepak kat umah grandma aku ni memang akan penuh dengan cete-cete dan tak dilupakan makanan.. hehe best tau.. ha.


Image source

pagi-gagi cam biasa auntie aku akan belikan nasi lemak arr.. mmmhh syok brabis nasi lemak aku makan pagi tadi.. yum yum yum.. sedap beb nasi lemak kampung aku.. tapi nasi lemak tu bukan arr cam dalam pic tuh.. cuma lagi sedap hehe..


Image source

Tapi part yg aku cam sayu-sayu sketz tadi yelah masa grandma aku mintak aku tolong potongkan kuku dia.. bukan pe.. dulu semua bende dia buat sampaikan baju pon dia basuh guna tangan padahal washing machine ade je kat blakang umah.. hehe klakar kan.. but kali ni sebab dia memang da tak larat.. so aku pon cakap takdehal arr lalu memtong kukunye.. dalam masa dok layan memotong kuku dia.. grandma aku cakap "Abang sempat gak Atok (grandma akulah tu.. ) rasa ko bela Atok".. 

hurm.. aku pon dok layan arr dia.. sambil tengok keadaan dia.. layankan jelah.. hehe.. harini pon dia cam suka2 sebab ade geng nak layan cete cinta batu belah petang tadi.. Abis je cete tuh.. Mak & auntie aku pon sampai.. so masa untuk paskan baton dah tiba..


Pic Source

Abis je semayang maghrib and blasah masakan mak aku... aku pon chowlah balik sebab nak jumper saper lagi kalau bukan partner kesayangan aku.. hehe.. orait.. tu je cete pendek aku kali ni.. Chow cin chow..

0 comments: