Aku kat skolah dulu suka sangat subjek math's sebab math's ni ko kena praktikkan je..  takyah lah aku nak sebok dok hafal facts yang buhsankan tu.. macamlah subjek bio/sejarah a.k.a HISTORY.. ergghh dengar subjek tu trus macam nak HISTERIA aku..  he he he.. ha.. hari ni aku kebuhsanan sebab takleh nak tido petang so dalam diam2 tercetus arr idea aku yang tahape2 ntah ni... 


So kengkawan.. kuliah kali ni hanya untuk PENGETAHUAN AM je.. kalau nak mempraktikkan... wa cakap senang.. Lu.. PIKIRLAH Sendiri..

Layankan.. kelas math's 
Chapter 1st and the last.. : Mari Mengira

SATU: Masa sebelum kahwin, kira SATU bini pon dah cukup sebab nak kawin punya la siksa
DUA: satu ni kalau dia kluar/busy kita sunyi... So inilah masa mencari ke-DUA buat jadi kawan 
TIGA: dah dapat lesen untuk ke2.. bila mau cari ke-TIGA??  he he he
EMPAT: Cukupkan kuota je.. dah kata kita laki2 ni leh kawin EMPAT
LIMA: Cerai satu kawin satu lagi.. jadilah perkahwinan ke-LIMA
ENAM: bini-bini tua (bini no1-3) masing2 dah branak 2 jadi skang ni aku ade ENAM anak
TUJUH: MMmm.. bila dok dengan bini muda, trasa cam kat langit ke-TUJUH
LAPAN: 2008, bini muda dapat kembar skali aku ada LAPAN anak da!!
SEMBILAN: Sekarang kira-kira aku ade SEMBILAN koleksi mak & bapak mertua. 
SEPULUH: Tahun Dua ribu SEPULUH aku akan dapat darjat anugrah DATUK dari anak bini petama aku.. he he he


tebal tak misai i.. he he he

6 comments:

GC said...

kreatif la bro hehe

Splitzbz said...

hehe thanks bro..

Sis Lin said...

wah ni mesti time sek..pass kepujian dlm matematik kan...keh3...

Chuckiesd said...

hahahah...dapt jugak anugerah datuk kan...hehehehe

Anonymous said...

hantam saja lah labuuu....

Splitzbz said...

sis lin, kepujian maths apenyer.. kepujian dalam mengira bini & anak tu adelah.. hehe

chukiesd, datuk tuh anugerah yg semulajadi tau.. lagi best kalau nak compare dengan yang shah rukh dapat tu tau.. he he he

papa bear.. yezza.. layankan je bro..