Hehe.. Memey kembali tapi dengan pengakuan dan TANPA ABANG NORMAN!!

Dimana???
Kat TV Lerr... Kat TV3 kluar kat WHI (Wanita Harini)

Eh berlakun ke atau kat cerete drama bersiri???
Bukanlah dia cam wat pengakuan arr pasal kes dia yang baru-baru ni tangkap "WET" kat opis Abang Norman dia..

Ada kata-kata best tak masa dia masuk WHI tu??

Adeeee.... cuba baca klipping ayat-ayat dia masa dia kena interview kat WHI...
  1. Issue berdiam diri selepas kantoi..
    "Apabila benda tengah panas, saya tidak mahu mengeruhkan lagi keadaan. Saya tidak mahu menghiriskan hati pihak terbabit. Lagipun saya tidak pernah berdepan dengan kontroversi seperti ini. Jadi, berdiam diri adalah cara terbaik dan ia juga atas nasihat keluarga.

    "Tapi, semakin saya berdiam diri, makin memuncak pula kemarahan masyarakat terhadap saya. Semua menuding jari menyalahkan saya dengan macam-macam kutukan dan cercaan. Ada yang anggap saya takut berdepan dengan masyarakat.

    "Saya hanya perlukan masa. Biar semua reda dulu. Saya mahu cari ketenangan, dan mengumpul kembali kekuatan semula. Saya sedar lambat laun saya kena berdepan dengan semua orang,"

  2. Issue penceraian Abby-Norman
    "Tapi, apabila ia sudah berlaku, saya tidak punya pilihan lain, melainkan terpaksa berhadapan dengan situasi tersebut. Saya juga tidak minta apa yang terjadi sehingga ia akan mencetuskan perceraian antara Norman dan Abby.

  3. Issue Norman coverline Memey
    "Terus terang apabila Norman mempertahankan diri saya di depan Abby, saya terasa ia memang tidak adil buat Abby sendiri. Saya tidak tahu mengapa Norman berbuat demikian. Dia tentu ada alasan untuk mempertahankan saya. Tapi, keadaan itu membuatkan saya semakin banyak dihentam," katanya.

  4. Issue Mintak maaf kat Abby
    "Sebenarnya saya sudah meminta maaf menerusi media. Tapi, maklum balas yang diterima adalah sebaliknya. Tapi, saya tetap akan berusahakan untuk bertemu dengan Abby. Tapi, saya faham Abby perlukan masa," katanya.

  5. Dan akhir skali sal Issue Publisiti yang hangat dari case ni
    "Lagipun saya tidak mahu dicop sebagai pelakon kontroversi. Percayalah ia bukannya satu pencapaian yang membanggakan. Saya masuk dalam bidang ini dengan matlamat untuk berjaya sebagai anak seni. Jadi kalau boleh saya mahu diberikan peluang kedua.

    "Alhamdulillah, masih banyak lagi produser menawarkan peluang berlakon dalam produksi mereka. Malah, waktu saya berdiam diri pun masih ada tawaran yang datang, cuma saya yang tak sedia menerimanya.

    "Sekarang saya mahu teruskan semula perjuangan yang ada dan saya juga tidak mahu mensia-siakan bakat. Andai kata saya ditakdirkan berlakon dengan Abby pun, saya akan terima," katanya.
    (Source ayat-ayat best ni dari Murai.com.my)

Well.. as for me.. personally I nak cakap tahniah atas kejayaan memaparkan diri DAN buat pengakuan di TV3.. siap depan press tu dan tidak dilupakan adegan Memey kena panggilan PANAS dari satu caller.. dasat2.. tapi Bagi gue dari kesah Memey ni kite buatlah pengajaran buat diri sendiri agar... dapat blajar dari kesah teladan mereka ini DAN apa yang penting yelah kalau nak bekerja pon.. kenalah beramai-ramai especially waktu dan tempat serta status pasangan kite pon kena jaga....

WASSALAMZ....

3 comments:

lankapo said...

heeh aku rasa dia macam baca script lah,

dia ilang selama ni hafal skrip aku rasa. berdepan balik denagn media dgn jawapan skima. mantopppp

klu tak tak buleh cari makan pasni..

Splitzbz said...

dah tentu pon dia pelakon... baca skrip buat emosi, etc memang lumrah semula jadi...

hopefully apa yg dia cakap tuh adelah gak kebenarannnyer.. hehe

Sis Lin said...

nyampah meluat tgk...gedik semacam je...ckp nye tu pun cam dh ada skrip..mgkin agknye dh bg soklan panas2 tu..so dia leh la stanby,bru nk kuar tv tu...eeee